فرشته ی مارک دار

من اینجا می نویسم تا یاد بگیرم چگونه بگویم

فرشته ی مارک دار

من اینجا می نویسم تا یاد بگیرم چگونه بگویم

بد قولی

سلام به .....

بدقولی از هر چیزی تو این دنیا بدتره  

همین  

دعا می کنم که تو این دنیا پاک نشن و حسابشون بیفته اون دنیا 

به قول بابا اینا همش از بی تقوایی هست

نظرات 3 + ارسال نظر
مطهره شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ق.ظ http://ferimoti.blogsky.com

یعنی بد قولی از بی تقواییست؟

این هم یه نوعی از بی تقوایی هست دیگه عزیزم

فاطمه یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام خیلی اتفاقی وبتون رو دیدم.احساس کردم هم رشته ایم.ببخشید رشتتون معمارییه؟

ببببببللللللللللله

نونوش مامی آرتین یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.asalemami.blogfa.com

سلام عزیزم
وای که چقدر خندیدم از نظری که تو وب آرتین داده بودی

جدی اینقدر شبیهه؟ چه جالب

خیلی خوشحال شدم باهات آشنا شدم

سلام
منم خوشحالم که با هات آشنا شدم
اره این ۲تا اندازه ی یه دنیا بهم شبیه هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد