فرشته ی مارک دار

من اینجا می نویسم تا یاد بگیرم چگونه بگویم

فرشته ی مارک دار

من اینجا می نویسم تا یاد بگیرم چگونه بگویم

وایی

سلام

دوستان من خوبین خشین به قول یزدی ها

می خواستم درد و دل کنم بعضی وفتا از کسایی که دور وبرم هستن خیلی عصبانی میشم

اره خیلی خسته این که فکر می کنن فقط فکر میکنند که خیلی می فهمن

خودشونو به سادگی می زنن اما بعد از مدتی می فهمی که .....هستند در لباس گوسفند 

کافیه به یه چیز دست بزنه بعد تو هم به همون چیز دست بزنی دیگه شروع میشه

چون من دست زدم تو این کارو کردی اون کارو کردی

همه را فقط به خاطر منافع خودش میخواد هممممه چیزو دوستی عشق محبت خویشاوندی

اصلا یه ذره احساس نداره نمی خوام بگم شخصیت سیاهی داره ها نه

ولی این ایرادات به خصوص در برخورد با من اذیتم میکنه

بای




درباره ی خودم

سلام

کنکور ارشد بالاخره تمام شد دلم میخواد یه نتیجه ی خوب بگیرم الان تمام تمرکزم روی اسکیس هست امیدوارم که به امید خدا همون چیزی بشه که میخوام . خبر جوب دیگه این که دارم اواخر اسفند میرم کربلا به امید خدا .

البته خبر های خوب دیگه هم دارم که شاید بعدها گفتم  از الان نظر بذارین که اگه خواستم پست رمز دار بذارم  بشانسمتون

فعلا همین بسه تا بعد.....