فرشته ی مارک دار

من اینجا می نویسم تا یاد بگیرم چگونه بگویم

فرشته ی مارک دار

من اینجا می نویسم تا یاد بگیرم چگونه بگویم

رودربایستی

واییی یعنی امروز یه کاری کردم دلم می خواس خودمو خفه کنم داستان از این قراره که ...... 

مامانم ۴ تا شاخه گل داد به من گفت برو گلفروشی با گلدون کریستال و دو تا شاخه گل رز دیگه بهش بگو اینا رو تزیین کنه بعد من رفتم اونجا گلا را دادم با گلدون کریستاله و بهش اون موارد بالا رو هم گفتم ...... 

بعععد اون آقا گفت که باشه ما یه نفر اینجا داریم اینقدر وارده که نگو خلاصه مواد لازم جهت تزیین را بهش دادیم اونم گلا را برداش برد پشت  بعد اون آقایی که در پشت صحنه بود هی میومد هی می رفت خولاصصه.... 

بعد یه ۱۵ دقیقه انتطار اومد با یه جنگل تو دستش حالا خوبه سفارش کرده بودم آآآقا ساده باشه هاااااا بعد تازه به جای کل رز هم ورداشته ازاین گلا که تو سبزی فروشی ها هست بنفش رنگش را گذاشته هی میگم اینو وردار انو کمش کن بهد میگم خب یه ذره شکل آدم شد میگم چقد اقا همین جوری دقیقا همینطور الکی پرونده ۷ تومن منم که ساده قیمت هیچی تو دسم نیس ... 

گفتم باشه حالا خدا را شکر من فقط ۵ تومن داشتم دادم بهش گفتم بقیش تو ماشینه واسا تا برم بیارم  بهد فک کنم خودش َعذاب وجدان گرفت گفت نمی خواد بدی  حالا ماجرای تو خونه بردن گله خودش داستانی بوود......

نظرات 2 + ارسال نظر
www.bechatim.in جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ق.ظ http://chat1.fun30ti.ir

با سلام

چت روم تازه تاسیس بچتیم با محیطی سالم از شما دعوت میکند تا با ما باشید

منتظر حضور گرمتان هستیم
----------------------------------------------------
www.bechatim.in

یک دختر دم بخت ـمهسا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام
رمز :7047

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد