فرشته ی مارک دار

من اینجا می نویسم تا یاد بگیرم چگونه بگویم

فرشته ی مارک دار

من اینجا می نویسم تا یاد بگیرم چگونه بگویم

جاده ی روی قلب

 

روزی از روزهای خوب خدا دختری بود زیبا و مهربان که قلبی خوب و بزرگ داشت 

روی قلب دختر جاده ای بود عمیق و طولانی که ردپای احساس کسی بود احساسی که در پی یک احساس بزرگ و مقدس بود برای توصیف احساس کلمات کافی نیستند فقط لازم هستند  

دختر در طی سال ها اجازه ی عبور از این جاده را به کسی نداده بود مدام جاده را تمیز میکرد و آب وجارو میکرد کنار جاده گل های اطلسی خوشبو کاشته بود و همین اواخر هم گمانم فرش قرمزی نیز پهن کرده بود هرچه بود جاده سراسر انتظار بود و انتظار..... 

انتظار به سر آمد   

آن نگاری که دختر منتظر ان بود مورچه ای بیش نبود

مورچه ای بود قدعلم کرده بر راه دختر نمیدانم چه برسر دختر امد اما جاده ویران شد به یکباره .... 

این همه سال در انتظار موری چنین خرد و کوچک .. 

دختر به بالا نگاه کرد به یک باره دریافت که نگار کیست جاده را ساخت دوباره همه ی گلها همه ی اطلسی ها را و فرش قرمز را دوباره پهن کرد اما این بار نه برای مهمان جاده بلکه برای صاحب جاده 

یا همان صاحب صاحب جاده 

آخر جاده یک صندلی گذاشت و به خیال خود به انتظار نشست طولی نکشید که صاحب حضور خود را با بارانی به دختر نشان داد همین که دختر به دنبال سایه بانی برای خود گشت گل های اطلسی شروع به رشد کردند آنقدر بالا امدند که سایه بانی شدند بر سر دختر 

 صاحب گفت:گرسنه ای ؟تشنه ای ؟  

دختر گفت:نه 

صاحب گفت:پس از چه رو محزونی؟ 

دختر گفت:جاده ام..... انتظاری بس عبث بود

صاحب گفت:این جاده از این به بعد از آن من است 

به من اعتماد کن  

.

نظرات 3 + ارسال نظر
یک خانم شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ق.ظ http://mylife-nearmohamad.mihanblog.com

سلام.خوبین.ممنونم که به وبم سر زدین.وبتون رو خوندم.مطالبتون زیباست.موفق باشین..:-)

من هم ممنونم پیروز باشید

همونم دیگه! دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.setareasemon.blogfa.com

انقده زیبا و بااحساس نوشتی حال کردم بسییییییی
دمت گرمممممممم

حسین دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ http://namzadoon.blogsky.com

سلام
خیلی غمگین بود
کلا عشق عجیب قدرتی داره که آدومو خیلی بکشه بالا یا محکم بزنه زمین

به وبلاگ خاطرات دوران قبل نامزدی که تازه افتتاح کردم یه سری بزن
namzadoon.blogsky.com

موفق باشی

راستی هنوز عکاسی تدریس می کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد